söndag, mars 24

Jag önskar att jag hade nåt roligare att komma med men livet just nu är liksom lätt. Enkelt. Fint. Fnissigt. Min kille tar hit sina bästa kompisar placerar dom i soffan gör drinkar och dom överöser mig med komplimanger och skratt. Jag älskar att få vara en del i kanten av gäng som har känt varandra länge. Eller förlåt, gäng som har en fin attityd mot varandra och har känt varandra länge. Jag sitter på en stol bredvid soffan och lyssnar på hur dom pratar om resor och kvinnor och sprit och han pussar mig i nacken viskar du är fantastisk, vet du det?

Jag vaknar på morgonen i en liten lyckobubbla helt intrasslad i hans långa armar. Han fnissar att han ska ligga kvar i sängen hela dagen och han menar det. Okej, inte hela dagen i just sängen men han är hemma hos mig när jag går för att hänga med Lisa och han är här när jag kommer hem. Jag vecklar in mig under hans ben och kräver att bli uppvärmd och sen somnar jag på hans bröst med ljuden av hans puls i högerörat.

Jag lagar mat. Vi tittar på teve. Jag dricker rött vin och han sover, igen.

Söndag morgon är likadan som lördag morgon förutom att jag får kaffe på sängen och jag nämner att det vore mysigt med en morgontidning och medan jag klär på mig smyger han ut och köper en.

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att det här är det jag har fantiserat om.

11 kommentarer:

Kerstin sa...

*disneylyckosuckar* Du är värd det!

minahistorier sa...

Väldigt fint skrivet. Känner igen känslan och längtar efter den!

Ebba sa...

Åh, du är så himla värd detta!!

Heléne - mitt så kallade liv sa...

<3! Underbart!

Sofie sa...

Detta var typ nåt av det bästa jag läst på länge för du är så jävla värd detta.

Den där Andreas sa...

Åh vad fint! Det är precis som det ska vara med andra ord.

Lfthmn sa...

Din blogg är verkligen ett lyckopiller nu för tiden!

Limpy sa...

Grattis!

Colombialiv sa...

Så himla, himla fint det är!

Linn sa...

MEN GULLE ER!!!!!!!!

Johanna sa...

Å så härligt, blir så himla glad! :D