torsdag, mars 7

Sympati sökes

Jag var ute och käkade igår och det var ju trevligt förutom den lilla följden att jag har spytt sen igår kväll. Först trodde jag att jag hade fått i mig nåt jag inte tål, men då går det ju liksom fucking ÖVER. Idag ba: har druckit coca cola och päronmer ur sugrör samt fått i mig tre skedar filmjölk och start. Fil och start?! Tänkte att jag fick handla vad fan jag blev sugen på när jag var i kvartersbutiken bara jag fick i mig nåt och fil och start var det min kropp ba TA DET! Till kroppens försvar så har jag fått behålla maten så den kanske hade lite rätt, men fy fan vad matt man blir av att inte käka alltså. Sov typ fem timmar mitt på dagen och är fortfarande vråltrött.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Men fy fan! Krya!

kroken sa...

Märkligt det där med fil och start. För exakt det sa min kropp också till mig när jag senast var magsjuk. Jag tyckte det var jättemärkligt eftersom jag inte brukar äta det annars.