torsdag, mars 14

LISTA!

När vaknade du imorse?
 Första gången nån gång runt sex eftersom min kille är lite efterbliven och går upp så tidigt for fun. "Fun".

Vad var det första du tänkte när du vaknade? Vad är klockan? eller nggggngn.
Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
 Jag ringde min pappa på lunchen. Vi pratade om hans mansförkylning och om deras resa till kanarieöarna och lite om mitt jobb.
Har du ont någonstans?
 Inte idag.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 Just nu? Just exakt nu är jag mätt så ingenting faktiskt.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 En macka och en cappuccino imorse.
Vilken var den första hemsidan du gick in på internet?
 Första som i första ever? Ingen aning. Första idag var de fyra jobbrelaterade sidorna som min webbläsare kickar igång åt mig automagiskt varje morgon.
Vad ska du göra ikväll?
 Ha en AW med mina kollegor och om det blir tidigt gå hem och kolla på Revenge och vika tvätt.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
 Har inte lyssnat på musik idag.
Vad tycker du om din blogg?
 Att den är grrrrrym. Närå, men terapeutisk. Jag är en bättre människa tack vare den.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 Låg hemma under täcket och feberfrossade.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
 Mmm, nej. Det tror jag inte.
När fotade något senast, och vad?
 Brödet innan maten på Pane Vino igår kväll.
Har du gjort av med pengar idag, på vad? 
Frukost, se ovan.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
 Ingenting pga har taxben.
Vad har du på dig idag?
 Samma sak (typ) som alla andra gånger jag har svarat på den här frågan det vill säga kilklackar från Vagabond (säkert 4 år gamla), svarta strumpbyxor, svart kort kjol från H&M med dragkedja i bak, en mossgrön tisha från Urban outfitters och en spetsjacka från Monki.

Lista snodd från Dobre Futro.

3 kommentarer:

Limpy sa...

GAh, är jag efterbliven eller varför vet jag inte vad kilklackar är för något?!

Linn sa...

Tycker absolut inte att du är efterbliven, men så här ser en kilklack ut: https://www.google.se/search?q=kilklack&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JPJBUeSIGcnChAeD44GYBg&biw=1920&bih=979&sei=NvJBUcy6K8nYswb1u4HwDg

Limpy sa...

Tack, tack, utomordentligt vänligt.