onsdag, mars 20

För jag får tillbaka på skatten, för jag får tillbaka på skatten, för jag får tillbaka på skaaaatten fy fan vad jag är bra

Lyckan idag, folket. Den är stor. Sitter även och funderar på om jag istället för att söka nyanställning ska pitcha att konsulta som projektledare för lite folk. Känner att det hade varit 1) häftigt och 2) förmodligen superroligt. Eventuellt även 3) superscary. Men ändå, life is looking good. Ska dessutom försöka mig på nån form av salsiccia/körsbärstomat/mozzarella-pasta till middag som jag inbillar mig kommer vara fabulous. Återkommer med resultat och eventuellt recept. Hejrå.

8 kommentarer:

Frida sa...

Vänta, va? Hur har du fått reda på detta redan idag?

Linn sa...

Skatteverket.se. Det är bara att logga in och kolla.

Frida sa...

Men, jag kan inte logga in när jag väljer inkomstdeklaration, det står att det är stängt. Vad valde du?

tmw sa...

Jag är sjukt sugen på receptet!

Linn sa...

Frida: jag valde inkomstdeklaration, men det kanske är överbelastat nu? Det var det förra året iallafall.

Tmv: orkade inte laga mat idag, men slänger upp receptet så fort jag har provlagat/hittat på det.

Honey sa...

Åh, jag kan logga in, men min deklaration ser liksom bara halvfärdig ut och jag kan inte se om jag behöver betala tillbaka eller om jag faktiskt får lite cash i år. Skrutt. Får väl ge mig till tåls då (ungefär nummer ett på listan över saker jag är riktigt dålig på).

Linn sa...

Du får gå till tabben som heter "beräkna skatt" eller nåt sånt. Där ser man alltihop.

Honey sa...

Åh, tack! Nu är jag också lycklig :)