tisdag, mars 12

Jag kan inte blogga för att jag 1) klänger på "min kille" och han vet ingenting för att jag är en ond människa som inte har avslöjat mitt hemliga internetliv för än samt 2) jobbar eller 3) tittar på Revenge (jag har bara kommit till S02E03 den som spoilar DÖR) eller 4) UMGÅS. Den sista anledningen känns som en ny men väldigt bra uppfinning tycker jag. Till exempel ska jag fira min bästis födelsedag idag (som jag glömde inte en inte två utan tre gånger) och laga fjäskmiddag hemma. Mozzarellabruschetta*. Oxfilépasta med kantareller och parmesan. Fruktsallad. Jo, fruktsallad. Det är gott med fruktsallad.

* Rostat surdegsbröd. Vitlök. Körsbärstomater. Rödlök. Basilika. Olivolja. Salt. Svartpeppar. Ruccola. Balsamvinäger. Buffelmozzarella. Lägg i en hög av valfri storlek och ät.

Inga kommentarer: