fredag, mars 22

Unne säj

Ungefär jättemycket längtar jag efter helg nu. Ungefär supermegajättemycket vill jag att klockan ska slå fyra så jag kan kompa ut och gå hem. Kanske ska ta en manikyr på vägen hem. Gå och handla. Ska göra potatisgratäng tror jag. Kanske bea och kött. Kanske kallskuret. Avokadosallad. Vin och bubbelvatten. Och så ska jag köpa göttig frukost tills imorgon för imorgon är det deluxelördag. Jag och Lisa ska vårshoppa och äta vinlunch och tjeja oss. Fy fan vad fint det ska bli.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Ja! Ha det fint! Det låter fint.

Lfthmn sa...

Jag vill också vinluncha och tjeja mig! Det funkar liksom inte i Växjö. Stan är slut innan man ens börjat... En vinlunch på det skulle bara kännas småstadspatetiskt.

Nå, jag unnar DIG det! Ha en underbar fredag, Linn!