onsdag, mars 27

Svar 8

Josefine undrar: Vilken film har du sett flest gånger? Varför just den? Om du skulle bli ihop med en karaktär ur en tv-serie, vem blir det då? Och vem skulle vara din bästa kompis?

Åh herregud vad svårt! Jag svarar ju det på alla frågor, men ni undrar ju saker som man liksom måste TÄNKA för att svara och tänka är inte min strong suit just nu. Men om vi bortser från när jag var liten (förmodligen Anderssonskans Kalle eller Rasmus på luffen hemma hos mormor och morfar pga enda filmerna dom hade) och tänker vuxen ålder så tror jag att det är dött lopp mellan How to lose a guy in ten days och typ Pretty woman. Den förstnämnda på grund av att jag älskar den och såg den en gång när jag kände min ensammast (var tvungen att googla ensamast/ensammast, heja hjärnan) i världen och den fick mig att må bättre och efter det så tittar jag på den nästan varje gång jag behöver må lite bättre. Den andra för att det förmodligen är den film som har gått på teve flest gånger.

Om jag fick bli ihop med en tv-karaktär så skulle jag välja eeeeeehhh Harvey Specter från Suits. Eller Mike. Åh, eller min nya favvo Wade Kinsella från Hart of Dixie. Harvey för att han är HET och smart och rolig på det där lite hårda sättet som jag gillar. Mike för att han är så himla göllig och Wade för att han är smutshet och tuff men snäll.

Jag skulle vilja bli BFF med Zoe Hart (Hart of Dixie) och Marcy Runkle (Californication) och Turtle (Entourage). Orkar typ inte förklara, if you know you know liksom.

Inga kommentarer: