fredag, mars 1

Ibland måste man hoppa

Idag sa jag upp mig.

26 kommentarer:

Sofie sa...

Shit va strongt! Heja dig och hoppas det känns bra trots allt.

S sa...

Älskar just sådana hopp! Heja heja!

Colombialiv sa...

Heja dig! Jättejättebra gjort! Nu blir allt bara bättre.

4everfine sa...

Du är så cool! Heja dig.

anydaynow sa...

Kan bara hålla med ovanstående. Låter som ett klokt beslut!

Kråksång sa...

Det låter som ett bra beslut! Välkommen livet!

Gudmor sa...

Utan att känna dig så är min spontana reaktion: TJOHO!
Lycka till m vad du än gör härnäst.

Sara: sa...

Åh hurra! Heja dig och magkänslan!

anka sa...

Du verkar att ha mått dåligt pga jobbet. Bra beslut att lämna. Du har världen och livet framför dig. Sköt om ditt förhållande med duden.

Anna sa...

Sån ja!
Tyvärr är det säkert massa andra beslut som ska till nu - men rid på vågen. Låt besluten komma till dig!

Kram

Yes but no sa...

Good. For. You! Jobbet verkar ha tärt på dig, så det låter som ett jättebra hopp.

Lina sa...

Modigt och strongt!

Jessica sa...

Heja! Modigt och fint att du lyssnade på magkänslan!

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Heja dig! Önskar jag hade hälften av ditt mod!

Kram

Helena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Haren sa...

Bra hoppat!

Helle sa...

Wow!!! Sjukt impad!! Heja dig!

Aina sa...

JA!! Bravo. Älskar modiga beslut

inte skyldig sa...

Spännande!

Honey sa...

Åh, du är så modig. Beundrar dig lite mer nu.

emma sofie w sa...

Som alla andra säger, heja dig, du är så jävla modig!!

Maria sa...

Håller med alla här. Modiga du! Nu kommer bra saker att hända, det känner jag på mig.

Matilda sa...

Wow! Men bra. Tror att du kanske får bort lite ångest nu. Hoppas det i alla fall.

berättaren sa...

Jättebra och klokt beslut Linn, det var modigt gjort! Lycka till med vad du än bestämmer dig för att göra härnäst.

Johanna sa...

Medigt och starkt! Heja dig! Man har faktiskt ansvar att fatta beslut som gör att man mår bra, fy fan vad bra gjort av dig. Blir inspirerad!

Linn sa...

Gud vad ni är fina! Tack så supermegadupermycket!