tisdag, mars 19

Okej, då kör vi

Chaos by undrar: Vilken linje gick du på gymnasiet? Berätta om något som hände under de där tre åren som du än idag kommer ihåg som något bra/dåligt. Om du inte gick på gymnasiet kan du berätta vad du gjorde istället.

Jag gick samhällsvetenskapliga med inriktning ekonomi. Eller första året (som är samma för alla samhällare) gick jag samhäll-samhäll för det var det jag valde när jag sökte, men sen kom jag på att den linjen var ovärd och bytte till ekonomisk i tvåan. Ihop med halva min klass.

Alltså, jag kommer ihåg gymnasiet som att det var kul i skolan och kul på fritiden. Vi var ett jättestort gäng som hängde och bland dom hade jag mina bästa kompisar, som fortfarande är mina loves. Jag hade kille, det tog slut, vi blev ihop igen. Jag hade bra betyg och fina relationer och tränade mycket. Gymnasiet är inte nån ångestdel för mig, snarare tvärtom.

Inga kommentarer: