tisdag, mars 19

Svar 2

Maria undrar: Röker du? Om du exakt just nu fick välja nästa yrke helt fritt (tänk bort utbildningar och erfarenhet osv), vad skulle det bli?
Vet du vad du ska göra när uppsägningstiden går ut?
Vilket är ditt godaste vin?


Jag vill säga att jag inte röker, men det är inte sant. Jag är periodare. Ibland röker jag inte på ett halvår och sen ibland röker jag nåt paket i veckan. Just nu det senare.

Gud, så svårt! Men jag har en dröm om att ha ett B&B nånstans på landet. Kanske 10-15 rum. Det ska vara mysigt och hemtrevligt och glatt och inbjuda till häng. Ha ett bibliotek, en bra bar, en liten men naggande god bistromeny. Lukta gott. Så.

Jag vet inte vad jag ska göra efter sommaren, nej. Jag har lite tankar på vad jag vill göra och jag har lite möten inbokade så vi får se lite. Idag hade jag möte med en potentiell systemleverantör och jag tycker ju att projektledning är sjukt roligt så kanske nåt åt det hållet?

Mitt godaste vin är ett Shiraz från McClaren Vale i Australien. Mmm!


3 kommentarer:

Maria sa...

Tack för svar!!!

Colombialiv sa...

Jag vill komma och bo på det B&B-stället!

Linn sa...

Maria: varsågod.

colombialiv: du är SÅ välkommen! Mitt B&B kommer även catera sjukt god vegetarisk mat.