måndag, mars 4

Det är alltid som jobbigast innan ett beslut

Det är så mycket som ska passa ihop i livet right this minute och det är fan tärande. Jag är trött på att inte sova ordentligt och att gå och grubbla hela tiden och jag vill bara ha beslut att ta avstamp från. Som jobbet, nu vet jag kanske inte vägen framåt, men jag vet ju att vägen bakåt är stängd. Det är lättare att hantera än limbon som är mittemellan. Tänk om vägen kunde vara lika enkel med sånt man inte kan styra över på egen hand, där fler människor är inblandade. Eller den är kanske det, men tänk om det hade funnits facit?

Nu tror jag ju inte att det hade varit så jävla roligt med ett facit för då hade ju all tid emellan dom bra grejerna (eller dom dåliga) bara gått åt till att gå och vänta in det där braiga eller dåliga och så hade det gått en massa år av nothingness, men just nu? Just nu vill jag ha ett fucking facit. Och en god natts sömn.

Inga kommentarer: