torsdag, januari 24

Small step for mankind, giant leap for girl

Igår drack vi öl, sen käkade vi middag, sen barhängde vi med helt random personer och jag gillar hur han jag vi är med andra folk. Sen blev vi fulla och höll hand i taxin hem och han spelade gammal soul på telefonen och dansade i köket och sen ba åh, du kommer ÄLSKA den här! och så var vi där, i köket på farmors trasmatta, och han kramade mig och så dansade vi tryckare och fnissade och jag hade min hand i hans hår och det var ett sånt där moment som man liksom vill stoppa in i en liten ask och ta fram när man behöver bli glad. Sen bestämde vi att vi gillar varandra att vi inte träffar andra att vi ses nu.

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag kan tycka att det är märkligt att jag, som aldrig träffat dig, eller honom, eller er, får gåshud av glädje när jag läser den sista raden. Det kan jag tycka! Tjohoo!

Maria sa...

Men ÅÅÅH! Fint!

Matilda sa...

Åååååh. Det känns som det är det enda jag kommenterar här nuförtiden, men det är ju så himla mycket ååååh.
Så otroligt glad för din skull!

Jojjo sa...

Åh, ja, så underbart! Håller med Matilda på allt!

Jessie sa...

<33333333!

Linn sa...

Asså vi är ju inte IHOP eller så. Men vi ses. Så. Och tack hörrni. You guuuuuuuys liksom.

Johanna sa...

Meh klart att ni är typ ihop. Inte träffa andra är väl lika med ihop, right?

Hur som helst SÅ HIMLA HÄRLIGT och jag är svinglad för din och för kärlekens skull och för ryser jag med, som någon skrev ovan. Ryser för det låter som att ni har det så himla fint. Yey!

Linn sa...

haha, fast näe. Vi är inte ihop. Det är inte nåt forever-commitment här. Men det är fan fint, det har du rätt i.

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Yaaayyyy! Happie, happie!

kram

Colombialiv sa...

Ja, ja, jaaaaa!

Bubbel sa...

High five för er!