torsdag, januari 3

Ja, jag har spårat ur so shoot me

En sak jag tycker är fint är hur han är så himla inkluderande när han pratar. Säger allas namn. Förklarar hur alla känner varandra och hur dom träffades och liksom ser, lyssnar med ögonen, om jag kommer ihåg när dom dyker upp senare. Så att det känns som om jag känner dom också. Som att han liksom vill att jag ska veta.

Nu låter det ju som att jag är helt upp över öronen och så är det inte. Det är bara att efter ett gäng dudes som mest bara vill ligga och säger att jag är snygg och sexig och sånt så är det jävligt skönt att se att det även finns såna killar som jag tror/vet finns. Som ser inuti, inte bara ett par bröst eller en rumpa eller ett par läppar. En sån som säger och handlar efter liksom hur det är på riktigt, inte efter hur stor sannolikheten för ett ligg är.

För nånstans är sexigheten tillfällig, flyktig, temporär. Det är ju det andra som gör det som är jag. Det är ju det andra som jag vill bli uppskattad för.

4 kommentarer:

Mirijam sa...

Alltså, WIIIIIIIOOOO, SÅ SPÄNNANDE! Du är min nya favoritsåpa!

minahistorier sa...

Han verkar mkt fin, tycker jag!

Sofie sa...

men åh. åh så bra. fingers crossed. tycker det låter mkt bra att du tänker så som du gör, och att du träffat nån som verkar vilja mer än bara ligga! som du säger är det ju det där andra man vill uppskattas för även om det ibland räcker med att känna sig snygg och sexig. men det andra, det är ju värt så himla mkt mer.

Linn sa...

Mirijam: I will try not to disappoint.

Mina historier: (det tycker jag med)

Sofie: Ja, men precis.