fredag, januari 4

Jag jinxar det här nu va?

Jag vill ses ikväll egentligen. Lite för att jag är en smida medan järnet är varmt-person och mest för att jag ska ha middag med Maria och Björn imorgon och det liksom gör att det inte finns så himla många andra kvällar kvar den här helgen när man potentiellt skulle kunna dricka typ vin och sitta uppe till mittinatten. Men vi styr upp nåt i helgen! lämnar liksom kvällen lite såattsäga fri eftersom jag nu inte tänker vara den som hör av mig först för nån jävla måtta får det faktiskt vara även utan spel. Det är en sak att säga att man är intresserad och en annan sak att jaga. Vi behöver ju inte skrämma bort kraken på en gång, menar jag, nu när han ändå verkar lite intresserad.

4 kommentarer:

Mirijam sa...

Tänkbart sms att skicka:

"Jag är upptagen i morgon men min kompis som jag planerat filmkväll med avbokade nyss due to kräksjuka, så vad sägs om ikväll? Obs, är ej galen, bara rätt upptagen framöver så jag får ju passa på när det dyker upp oväntade luckor. Här skulle jag lagt in en smiley om jag var någon annan, men jag skippar det eftersom jag hatar dom små liven. Så, vad säger du?"

Sofie sa...

säger som ovanstående talare fast redigerar tänkbart sms - ta bort "kräksjuka" (pga äckligt) och "obs är ej galen". så tycker jag!

Linn sa...

Ja, alltså han vet att jag inte kan lördag redan. Det var lite det som var grejen. Men det löste sig ju fint iallafall.

Johanna sa...

Hahaha, älskar ändå Mirijams förslag på sms. Briljant ju. Speciellt det om smileysarna.