måndag, januari 14

En sån dag

Var precis tvungen att skicka ett mail till en kund som kommer bli fly jävla förbannad över det och som dessutom råkar vara lagd åt det lite dramatiska hållet så jag kommer antingen bli uppringd och skälld på eller e-mailskälld på. Sist hon var sur var hon det när jag var relativt tillmötesgående och trevlig och idag var jag definitivt inte det första och well, det är svårt att vara det första när man har nåt otrevligt att tala om. Vi kan säga att jag var saklig. Dessutom sitter jag med massa gamla surdegar från tidigare år som måste lösas OCH en person har sagt upp sig mitt i kaosperioden så vi kör två till tre arbetsintervjuer om dagen. Och jag försöker se över interna processer och underlätta för kommande säsonger, men det innebär tyvärr att jag måste göra det själv den här gången för att se hur det går till så well, det är mycket nu kan man säga.

Dock att jag hade med mig mat till jobbet och därför är relativt mätt och relativt nöjd med det här ändå. Och jag har kompat ut sjukt mycket senaste tiden så det går ingen nöd på mig egentligen. Jag vill ba gnälla lite.

2 kommentarer:

E sa...

JAG vill jobba med vin! Får jag också komma på intervju? :)

Linn sa...

Eh? Jobba med vin? Jag jobbar inte med vin. Jag jobbar med barnkläder. Heh.