lördag, januari 12

Tips från coachen: bränn ej plast inne

Hej! Vad har ni gjort med er lördag? Jag har åkt buss efter min asmysiga sleepover hos Nellster, köpt en tidning (okej, två. Okej, tre) men inte alls druckit kaffe och läst dom. Istället har jag tvättat väggar, tak och golv i min lägenhet. Jo, ni läste rätt. Väggar och tak och skåpsluckor och dörrar och nu jävlar om inte den där plastlukten drar åt helvete efter det här. Ska köpa nåt doftljus eller äckliga liljor eller nåt annat som tar bort resten och duscha asvarmt eftersom det är Sibirien inomhus och sen ska jag gå ut och gå och sen tänker jag tvinga till mig en publunch. Älskar publunch. Sen ska jag anamma vårdguidens andra tips (googlade "är bränd plast farligt?"), förutom frisk luft, och vila resten av dagen. Ni vet, tända ljus, läsa tidning, dricka kaffe och sånt. Fy fan vad jag kommer vara värd det då.

1 kommentar:

Annie sa...

Häll lite ättika i en skål och ställ i köket några dagar. All plastlukt sugs upp av ättikan och sen doftar köket som vanligt igen!