torsdag, januari 10

Älskling, tror du din tunga skulle gå bra ihop med polentan?

Omg! Glömde nästan att berätta hur sjukt det var idag på restaurangen när det kom in ett sånt där PDA-par som började "middagen" genom att ställa sig framför sitt bort och hångla i ett par minuter. Alla ba ??? men vågade inte riktigt kolla. Sen höll dom på och kladdade på varandra och helt plötsligt ställde sig killen upp och gick bakom tjejens stol och började massera henne samtidigt som han pussade henne överallt på kinden. Då var mitt sällskap tvungen att sätta sig med huvudet i vägen för jag höll på att dö av skäms/irritation. Och ja, det fortsatte genom hela middagen. Jag tror fan att dom slickade upp maten från varandras handflator och sen körde dom lite stående hångel som mellanspel. Det positiva var väl att resten av restaurangen blev rätt o-svensk och alla andra började skratta och prata med varandra efter dom hade gått eftersom DET ÄR ETT SÅ JÄVLA SJUKT BETEENDE. Gud, nu är jag lite upprörd igen.

4 kommentarer:

anydaynow sa...

Ew! Finns inget värre än så kallade show ponies. Vägrar nämligen på allvar tro att folk håller på sådär i annat syfte än att visa upp sig. Vidrigt hursom.

Linn sa...

Ja, jag också. Men VAD är det som gör att dom tror att det är nåt att visa upp?

anydaynow sa...

Mkt oklart.

Johanna sa...

Ja eeew! Otroligt konstigt. Och pinsamt. Men älskar när det blir sån där stämning att främlingar förenas i sina gemensamma känslor inför något oförklarligt i omgivningen.