torsdag, januari 3

Ahmen eftersom det här är lite nya såpan så here goes

Jag har ju inget tålamod (som ni vet). Och jag har absolut inte tålamod till att sitta och vänta och well, spela spel sucks så...jag skickade ev-en-tu-ellt iväg ett litet hejhejvilldusesigen-sms (well, slightly better put men) och satt och ville gömma telefonen under en kudde i soffan efteråt eftersom jag givetvis fick instant remorse och ba nu är jag jobbig nu är jag klängig gud jag är så dumihuvet. Bara det att han ba Såklart att jag vill!

Alltså...!

8 kommentarer:

Maria sa...

Jippie!

Eller: klart han ville. Du är smart, rolig och snygg ju!

Omomigen sa...

Haha, sötnos...jag sa ju det!

tearsandpearls sa...

HEJA!

elsa sa...

Men lycka till (inte för att du verkar behöva det), detta låter ju great!

Katta Kvack sa...

Vem orkar spela spel? Racka puckar är grejer det.

Johanna sa...

Det här är ju sjukt spännande, skriv meer!

Och ja, spela spel är bara skit. När jag och D träffades minns jag att vi sa direkt typ "kan vi inte bara bestämma att vi skiter i alla spel och så får man sms:a hundra gånger på en dag eller noll gånger, det man känner bara?". Och sen gjorde vi så. Och det räckte ju för lycka i fem år i alla fall ;)

Nej men seriöst, jag ska inte spela martyr nu utan ville bara säga att bra förhållanden är såna som börjar med att man inte känner att man måste spela massa spel. Så you go girl, med denne där. Allt låter bra.

inte skyldig sa...

Iiiiiiiiiiiiih!

Jessica sa...

Säger som Katta och Johanna: Skönt att inte spela spel! Och iih!