torsdag, januari 3

*Googlar yr i huvet*

Så jag hade en dejt igår. Jag var SKITNERVÖS när jag gick dit. Alltså sådär nervös så att jag hade hjärtklappning och var tvungen att ringa en livlina på vägen dit. Sen var jag såklart för tidig och fick gå ett varv runt kvarteret först. Han var också lite tidig och vi kramades och vi gick till en perfekt bar och drack öl och han köpte jordnötter och jag tänkte där försvann hångelmöjligheterna för man kan faktiskt inte säga till nån man precis har träffat att du, äter du dom där så får inte kyssa mig sen. Sen tog ölen slut och så köpte vi en till. Och en till. Och en till. Och sen var det bara jag och han och tre australiensare kvar och då stängde baren och vi ba okej, men... Vi gick hem till mig. Nånstans emellan ölen kanske jag berättade om jordnötsallergin och han ba så då kan jag inte kyssa dig sen om jag vill? och jag blev nervös och tappade en ring på golvet och när jag tog upp den skämtade han om att jag skulle fria.

Idag är jag yr i huvudet och kan inte sitta upprätt mer än fem minuter utan att få svindel så jag är hemma i soffan och ba känner mest omg, han sa att han gillade mig igår. Han sa att han gillade mig igår. Han sa att han gillade mig. Vet du, jag gillar dig. Sa han. Sen sa han det igen.

Och vi har inte ens hånglat än.

7 kommentarer:

Sofie sa...

omg! låter ju helt grymt :-)

Johanna sa...

Menååh så himla fint! Yey!

Maria sa...

Gud så härligt och spännande!

egoistiska egon sa...

Låter ju hur fint som helst, ju.

Linn sa...

Alltså IIIIIIIIIH. Så var/är det.

Linan sa...

Exakt så ska det vara! Håller alla timmar för att det fortsätter vara spännande!

anydaynow sa...

2013 alltså. Värt år, I tell ya!