torsdag, januari 3

Det är nu jag måste våga osv

Jag sa inte att jag kanske skrattade ungefär 95% av tiden igår. Iallafall, jag skrattade 95% av tiden igår. På det där sättet när man nästan måste vika sig dubbelt för att det bara inte går att sitta upp ordentligt. Och jag kände mig rolig och smart och trevlig och snygg och jag tror helt ärligt inte att folk fattade att det var vår förstadejt ens en gång. Ha! Kom på nu att det kom fram en man precis innan vi skulle gå och ba öh, hörru. Kan inte du ha kurs i hur man gör för att få tjejer som hon att gilla en? och nickade (o)diskret åt mitt håll. Iallafall. Den här har potential på riktigt och det är lika delar spännande som skrämmande. Och jag vill helst träffa honom IDAG, typ NU, vilket vi väl också får se lite som ett tecken?

8 kommentarer:

Lisa sa...

MENGUSÅJÄVLASPÄNNANDE!!! *biter på naglarna* *håller tummarna* *samt skriver inom stjärnor igen*

Linn sa...

MENJAGVEEEET! *älskar stjärnorna* *har saknat stjärnorna*

Anonym sa...

Yeah LINN! Heja!

Lufthamn

Anonym sa...

Ja men gu så kul! Because you're worth it!!

Linn sa...

Yey på er också!

Colombialiv sa...

Men guuuuu va spännande! Och vilken rivstart på 2013! Heja heja heja!

Linn sa...

Nu ska vi inte ta ut nån seger i förskott här. Ni får gärna hålla tummarna ett bra tag till.

Annika sa...

Gött!
Jag håller på dig. Och varenda tumme som jag har. Och tänk på att det inte står och faller. Det blir lättare att slappna av då. Blir det inte denna superkillen så blir det en annan änne mer superb grabb. För nu satte du standarden liksom. Ingen press. Allt blir bra och du är rock n roll