onsdag, januari 30

Varför det är synd om mig idag

En sak jag verkligen inte gillar är när min frisör blir gravid. Eller ja, graviditeten stör ju inte mig så där jättemycket, men det här med att hon måste vara föräldraledig? Mycket mycket störande. Det är ju fint för henne och blablabla, MEN JAG DÅ?! I eftermiddag måste jag sitta där helt utlämnad till hennes kollega och be till gudarna om att jag blir lika snygg som vanligt. Min frisör är nämligen ett geni som liksom gör om mitt utseende så jag blir minst två steg snyggare på skalan och well, vem gillar inte det va?

2 kommentarer:

Honey sa...

Åh, jag förstår dig precis. Min frisör kläckte ur sig att hon var gravid senast. Jag svarade elegant med ett "eh...gött?" och funderade på hur jag skulle klara mig utan att bli klippt under tiden hon är mammaledig.

Mirijam sa...

Men åh, gråt en skvätt, era kommer ju åtminstone komma tillbaks, MIN FRISÖR FLYTTADE TILL NYA JÄVLA ZEELAND!

Jag = mest synd om. Sådeså.