torsdag, november 29

The wheels on the bus go round and round

Men nu går det fan troll här. Jag har ju en snubbe som jag tycker himla himla mycket om och som jag åker till för att bli omhändertagen och klappad på och legad med. Jag har känt honom längre än många av mina närmsta vänner och well, det är klart att jag har tänkt på hur det skulle vara om vi var ihop eftersom vi uppenbarligen har så himla bra när vi ses. Sen gick det ett år två år tre och jag kände lite att näe, jag kan inte hänga upp mig på honom. Han är inte bra för mig på det sättet. Han är bra som kk/tröst/backup. Han vill ingenting. Så efter MYCKET ältande så släppte jag ihop-tänkandet med honom för ett par månader sen. Gissa vem som den senaste veckan har hört av sig ungefär varje dag? Vi pratade lite löst om att jag ska åka dit och hälsa på innan jul. Sen, eller nu, nyss så ba "jag vill komma över och hänga med din farsa".

Vänta lite här nu va!

"Jag vill följa med hem till dina föräldrar snart. Får jag det?"

Dom har ju såklart träffats förut och min pappa och den här snubben ÄLSKAR varandra (eftersom dom är typ likadana) men alltså vad fan är det som pågår? Så bra i sängen är jag inte så han gör det bara för att få ligga lite.

4 kommentarer:

Colombialiv sa...

Oj! Men frågan är ju... Om han vill, vill du?

anydaynow sa...

Ställer samma fråga som Colombialiv!

Linn sa...

Nä, alltså näe, jag tror inte det. Nu vet jag ju inte ens vad han menar med det här och hur det isåfall kommer vara när vi ses nästa gång så för min del just nu är det samma som innan. Om han (mot förmodan) skulle bli värsta seriös nu så får jag väl ta ställning till det då tänker jag.

Sofie sa...

men oj! intressant...