tisdag, november 6

Snart rensar jag väl avloppet om det ska fortsätta så här

Så igår hade vi EMS-finalkväll. Jag hann hem till mitt NYA GOLV YEY! och det enda dom hade förstört var min antennsladd till teven. Det blev lite panik där vid middagen igår, men en är ju prepared for disaster va och har ju såklart en extrasladd hemma men i övrigt var det mycket mycket trevligt. Imorse vaknade jag och tog fram hammare och såna där plastnubb som man sätter fast sladdar med och sen satte jag fast nya tevesladden och av bara farten gick jag även bort med tomflaskor OCH städade under diskhon. Bra början på en slapp födelsedag ändå. NOT.

6 kommentarer:

Jojjo sa...

Men grattis på födelsedagen! Hoppas du får en magisk dag.

Maria sa...

GRATTIS!

Malin sa...

Ha den äran!

Christel sa...

Grattis på födelsedagen!

Den där Andreas sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en riktigt, riktigt fantastiskt bra dag.

Linn sa...

TACK alla! Puss på er!