torsdag, november 22

Det är ju lite synd att jag är så himla bra på att ljuga ändå för han verkade ha rätt trevligt

Alltså dejten? Alltså NEJ. Om det inte hade varit så sjukt elakt att hänga ut folk på internetz hade jag gjort det. Men folket? Vi litar inte så himla mycket på interwebz, okej? Okej.

Eh alltså, det var helt vanligt med middag och ett glas vin så no shady business. Bara o-er-hört tråkigt. Lite som när man hamnar bredvid den jobbiga släktingen på julafton och tvingas konversera och skratta åt tråkiga skämt. Lite så.

6 kommentarer:

Sofie sa...

åh nej. i know the feeling.

felicia sa...

åh! jag var ju också på min dejt igår och den var ungefär som din. helt okej, speciellt efter tre öl. men absolut ingen attraktion. tråkigt! hoppas på bättre lycka om det blir en nästa gång.

Linn sa...

sofie: man måste träffa många grodor osv.

felicia: mkt tråkigt! Men min var inte ens okej. Det var bara väldigt frustrerande att sitta och låtsas i tre timmar. Nästa snubbe blir det en femminuterspromenad runt kvarteret med så det är lätt att ta sig ur.

Johan sa...

Lite som en audition på fem minuter. "Om du inte blir roligare så går vi åt var sitt håll i nästa korsning". Lysande koncept.

Linn sa...

Precis. Som en hisspresentation, fast i dejtingformat.

Colombialiv sa...

Bummer!