onsdag, november 7

Jag skulle kunna vänja mig vid det här med att vara ledig alltså

Imorse vaknade jag och åkte direkt och hälsade på min pappalediga kompis i Örnsberg. Om det kan vi säga följande: tiden gick urfort!, om jag nånsin skulle lämna stan skulle jag flytta till Örnsberg, fiket är verkligen mycket prisvärt. Sen promenerade jag från hornstull hem. Sen gick jag och bytte min kolsyrepatron. Sen städade jag ovanför köksskåpen och diskade allting som står däruppe (om nån behöver glas så ropar ni på mig) och sen städade jag ovanpå garderoberna och slängde kartonger och sen städade jag i städskåpet och av bara farten så dammsög jag hela lägenheten inklusive bakom sängen samt organiserade städskåpet. Nu är allting fucking RENT! Älskar rent.

Lisa kommer hit snart. Jag har tänt ljus och vi ska äta baconsallad med halloumi och kolla på Sons of Anarchy. Jag längtar sjukt mycket tills hon kommer hit faktiskt. Älskar baconsallad och SoA och Lisa.

Inga kommentarer: