onsdag, november 28

Det gör ändå lite ont att han inte har hört av sig

Men vad fan, jag åker ju till Lo-lo-lo-london på fredag och jag vet inte vart mitt pass befinner sig (ovanligt) eller vad jag ska packa och inte har jag tvättat eller skrivit ut biljetter eller checkat in eller vad det nu är man måste göra innan man åker. Men what. Ever. Så länge kortet är med, som min pappa brukar säga (har såklart en "resedokument"-mapp i mailen så det liksom löser sig förmodligen rätt enkelt alltihop). Dagen blev slightly bättre med tiden. Framförallt när Omomigen bjöd in till tuttshow och chili och jag på asgarv tills tårarna sprutade och mina magmuskler gjorde så ont så jag satt och kved jag ohohorkar inthe meheheer. Tyyyyyst! Mina vänner alltså, vad fan vore jag utan dom?

2 kommentarer:

Kim sa...

Hej, eftersom jag precis har varit i London med min matgalna familj och du ska dit och verkar matgalen har jag två restaurangtips till dig - The Eagle och The corner room. Eagle är skitmysig opretto gastropub med rätt så enkel men superschysst mat och ligger på 159 farringdon road, bra för lunch. Sedan corner room, på patriot square vid tunnelbanestoppet bethnal green. väldigt hemligt med ingång genom ett hotell, spansk/portugisisk mat som var så otroligt god, inget lät bra på menyn men alla dog när maten väl kom in. coolt ställe också, både lite fancy och helt avslappnat. Dyraste huvudrätten kostade typ 14 pund.

Linn sa...

MEN TACK!!! Gulle dig!