torsdag, november 8

Så går en dag osv

Idag har jag varit hemma från jobbet pga tidigare nämnd menssmärta som, när den får för sig att visa sig, delvis förlamar mig. Så jag sov inget inatt och jag hade ont thus stannade jag hemma. Hemma har jag sovit samt läst bok nr 2.5-4 i Twilightserien. Jo, jag läser på riktigt så fort. Iallafall, första gångerna (det här är tredje tror jag) som jag läste dom tänkte jag inte riktigt på hur jävla våpig hela skiten är. Den här gången var jag mest förbannad. Stephenie Meyer tycker tydligen att det är okej att tjejer på 2000-talet lagar mat/städar åt sina pappor, är helt hjälplösa i ungefär alla situationer och inte kan tänka på nåt annat än sex. Vilken tur att bara några miljoner tonåringar läser den bokserien, verkligen.

2 kommentarer:

Aina sa...

Stackars. Om det kan muntra upp dig kan jag tipsa om min nya matblogg. För du gillar ju mat. Den är liksom väldigt opretantiös och inte så "matporrigt".

Agnes sa...

Har du läst Mark reads Twilight? http://markreads.net/reviews/2010/11/complete-mark-reads-twilight-archive/
Man kan få sig ett litet gott skratt här och där.