onsdag, november 28

Jag ska öldricka bort det och sen kolla på SoA och grina

Jag gjorde det man inte "får" göra. Jag skickade iväg ett Hej! Hur är läget! och det känns så jävla skönt. Om han svarar så gör han det, om han inte svarar så kan jag skriva bort honom för gott och låta mitt huvud gå till att tänka på andra grejer. Till exempel på att jag faktiskt är värd mer än att bara liggas med. Ligga is good and all, men om jag kunde sluta träffa killar som bara vill ligga så kanske jag skulle kunna sluta tänka på att jag är liggvänlig, men inte marriage material.

Edit: ska ej grina över duden, ska grina över livet. Så hooked är jag inte.

6 kommentarer:

Limpy sa...

Gah, avskyr det där med att spela.

Linn sa...

Jag med. I don't do spela. Nu har jag frågat om vi ska ses. (Han svarade.) Kör samma taktik där.

minahistorier sa...

Min strategi är skit i spelen, var ärlig och säg som du tycker. Spelar han spelet så är han en tönt. (Enligt mig.)

Sofia sa...

Du är absolut marriage material! För sjutton gubbar. Lyllos den som får dig ju.
Puss!

Sofie sa...

Asså nu e jag lite trög men vilken kille är det? Han från fredagen? Coolt i vilket fall, tycker du gjorde helt rätt!

tearsandpearls sa...

Orkar inte spela spel! var dej själv (och mej själv) kör på :)