söndag, november 25

Att vara i the flow

Jag är lite lugnare idag. Hormonerna kanske har lämnat systemet eller också är det bara att det inte var två timmar sen jag var klistrad till en annan kropp, vem vet? Det här med att förhålla sig till dejtandet lär jag nog inte komma så jävla mycket längre med. Jag tänker att jag ska göra det jag tror att jag mår bra av och försöka släppa in killar. Om jag blir lite omskakad av det så be it. Men jag försöker att känna efter och göra rätt, för mig. Jag hade egentligen en annan dejt igår, men alltså det hade ju aldrig funkat. Jag hade suttit där och stirrat och varit helt wack och inte alls med och det hade inte varit alls speciellt snällt. Så jag styrde av den för det är en skitfin kille som jag verkligen tror att jag kommer ha kul med och jag vill träffa honom när jag kan vara fokuserad på det och inte på att jag är skakig i kroppen och sitter och kör repliker från en annan dejt i huvudet för att analysera.

Och ja eller nej. Jag vet inte om jag är slampig som håller på så här. Jag vet inte om jag gör rätt som dejtar en masse. Jag vet inte vad som är rätt för jag tycker att hela grejen är så jävla konstig, men nu har jag börjat och jag har träffat fler dudes (typ) än vad jag sammanlagt har gjort de senaste åren och det är nånstans ändå rätt kul. Eller det händer iallafall nånting. Det står inte bara still och trampar.

5 kommentarer:

minahistorier sa...

klart att du inte är slampig. dejta på, det gör jag också... känns som att det kan ta tid att träffa den där som man verkligen fastnar för, och då måste man ju ta några snedsteg först. så funkar iaf jag. på ett sätt tycker jag också att det är ett konstigt sätt att träffa folk men så länge jag har kul så orkar jag inte bry mig om det :) och dåliga dejter blir iaf bra anekdoter!

sara sa...

Du är INTE slampig. Var för övrigt tvungen att gå in och läsa innan vi ses eftersom jag är så himla nyfiken. Obs, vill ändå höra mer. Hej.

Sofie sa...

du har rätt, det står inte bara still och trampar. önskar att jag kunde ha samma flow för här trampas det vatten som fan och jag blir så förbannat trött på't...

Linn sa...

minahistorier: du har rätt. Det gör det inte enkelt, men du har rätt.

sara: tack hörru. Och vi kan prata om det anytime, säg ba till.

Sofie: förstår känslan! det kommer säkert vara jag om ett par veckor.

Malin sa...

1, inte slampig. Absolut inte!
2, Det är som när man söker jobb eller vill byta lägenhet. Man måste var AKTIV och ha många järn i elden för det är alltid något som skiter sig i slutändan. Lex Murphy.