fredag, november 9

Friday I adore you

Förut, på väg hem från jobbet, sprang jag in i min favoritleverantörsperson och så stod vi och garvade och frös i en vägkorsning i nästan en timma för att vi hade så himla trevligt. Och sen gick jag till Cajsa Warg för att köpa fredagsmat (Biff Rydberg) och kött till imorgon men så råkade jag engagera hela personalstyrkan och så var jag där i en halvtimma. Och sen, mitt i stekandet, ringde Sofia och ba får jag komma en sväng? Så himla bra timing för jag ville umgås, men orkade inte direkt ta tag i det. Internet, jag älskar dig för att du har fått in så fantastiska människor i mitt liv. Att umgås med Sofia är lite som att komma hem. Det är mysigt och lugnt och skrattigt och babbligt. Och nu funderar jag på att baka och koka lite inför imorgon. Ska jag? Ja?

1 kommentar:

Sofia sa...

Men alltså... Kramen.