tisdag, november 20

När good news är megafantasticgreat news

För en liten timma sen eller så vi veta att mammas cancer är svag och mesig och att dom nu kan börja med strålning för att det inte längre räknas som att det har spritt sig. Det betyder att min mamma kanske kanske kanske kanske kanske kanske kanske har ett helt liv kvar ("vi kan inte lämna några garantier"). Det betyder definitivt år, inte månader.

Det betyder att det där lilla blonda huvudet kommer fortsätta komma farandes ner för trappan hemma. Det betyder att dom där armarna kommer krama mig många många gånger till.

Det betyder ungefär allt faktiskt.

12 kommentarer:

Sofie sa...

amen åh! grattis till er, gu va skönt besked <3

Colombialiv sa...

Ja! JA! JAAAAAAA!

Maria sa...

JAAA! Åh, gud vad bra!

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Åhh vilken bra nyhet. Bästa, bästa. Härliga ni. Hurra!

Kram

Jessica sa...

Hurraaa JAFB-mamman!!

Annika sa...

Åhhhhhhhhhhh. Åhhhhhhhhhhhhhh.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Gud vad glad jag blir.
Ni ska se att hon fixar detta utmärkt. Ta hand om er.
Jag blir så glad att jag grinar.

Linn sa...

KRAM!!!

Sofia sa...

!!!!!

Fifi sa...

Fantastiskt!

anydaynow sa...

Fantastiska nyheter! ♥

elsa sa...

Fantastiskt!

Johanna sa...

Å herregud vad fint och bra och härligt!!