söndag, november 18

Ahmen nu får du väl ge dig?

Så jag har ju kvar en profil på en dejtingsajt som helt plötsligt införde massa nya funktioner. Så jag kanske inte tyckte att dom funktionerna var så himla bra. Så jag kanske fyllde i ett "tyck till"-formulär. Så dom kanske svarade. Så jag kanske svarade igen. JAG HAR BLIVIT VÄRLDENS JOBBIGASTE MÄNNISKA.

Iallafall. Jag har en dejt. Kan ni hålla tummarna för att han tycker att jag är ace? Tack så mycket!

Eh, alltså. Jag har inte en dejt ikväll. Det är en dejt på dagen. Bland folk. Ej hemma i soffan på kvällen för att ligga utan en sån där riktig dejt. I do those också, faktiskt.

4 kommentarer:

felicia sa...

ja! vad spännande. och hoppas att DU tycker att HAN är bra.

är också med på den där sidan (antar att det är samma) och ska på dejt i veckan. aaaah!

men så himla skoj med spänning och pirr.

Jojjo sa...

Som Felicia sa - hoppas även att du tycker han är ace!

Bubbel sa...

Pirrigt värre - håller tummen för att ni ska synka! :)

Linn sa...

felicia: ja, men det såklart. Men nånstans är jag liksom mer orolig för att han inte ska gilla mig än att jag inte ska gilla honom. För om jag inte gillar honom så kommer jag ju inte att bry mig oavsett liksom.

Lycka till du också!

Jojjo: se ovan. Heh.

Bubbel: ja, men lite faktiskt. Borde kanske vara lite mer eager på det här, men det blir nog bra.