onsdag, februari 29

Breaking newz

Jag har internet hemma. Fattar ni? Nej, det gör ni väl inte för jag har bloggat från mobilen som den internetlovern jag är. Men nu har jag internet! Som jag inte behöver koppla i nån jävla usbgrej för att använda! Som funkar på mobilen också! Och trettioen andra datorer om jag skulle få för mig att ha sånt där LAN som kidsen sysslar med. Nu när jag säger det så kanske jag ska ha ett blogg-LAN? Vi sitter med varsin dator och dricker vin och garvar åt varandra. Eller med varandra. Det beror på om ni är som mig eller om ni är snällare. Mirijam, vad säger du nu då? Tar du första tåget upp?

7 kommentarer:

Jessica sa...

Haha, blogg-LAN, skulle så komma!

It's all gonna be fine sa...

Kan vara den bästa idén sedan internet uppfanns!

Limpy sa...

Åh, jag vill!

Mirijam Geyerhofer sa...

HELLZ YEAH! Som jag väntat på att denna dagen skulle komme, internettjejen har internet!

Oh the joy osv, kutar till stationen direkt!

Anonym sa...

Hej Linn, jag har inte slutat läst din blogg! Såattduvet. Följer den med förtjusning. Ha en trevlig lördag. /M

Josefine sa...

Nu fattar jag ingenting. Det här inlägget är 6 dagar gammalt och jag har inte läst det. Har jag inte läst några bloggar på nästan en vecka. Det är nåt av det sjukaste på länge.

I alla fall. Boka plats. Jag kommer.

Anonym sa...

I do not leave a great deal of remarks, however i did a few searching and
wound up here "Breaking newz". And I actually do
have 2 questions for you if it's allright. Is it just me or does it look like a few of the responses come across like they are coming from brain dead people? :-P And, if you are posting at additional social sites, I'd like to keep up with everything new you have to post.
Could you make a list of every one of all your
shared pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


Feel free to visit my weblog - http://social.2dtg.com.br/index.php?do=/profile-18934/info/
My web site > http://merv123.webfactional.com/index.php?do=/profile-2362/info/