söndag, februari 5

Det tog bara två år att spika upp




Ps. Dricker vin pga är söndag. Ds.

10 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Fint! Nu vill jag också få upp tavlor. Phu.

Suzan sa...

Skål!

KAROLINA sa...

Nu vill jag också dricka vin! Inte så sugen på att spika upp tavlor faktiskt, fast fint blev det.

tiggerrr sa...

Snyggt! Här dricks det också vin och vi har ätit kalvfärsbiffar med enbär och timjan. Bra söndag.

tiggerrr sa...

Just ja, har köpt Hungerspelen (fast på engelska) och tänkte börja läsa dem så snart jag är klar med Ira Levins This perfect day. Grymt nyfiken eftersom så många verkar tycka de är väldigt bra.

Linn sa...

egon: det var mindre jobbigt än vad jag hade tänkt mig. Lite meckigt dock när jag skulle bestämma vilka tavlor som skulle upp och i vilken ordning de skulle sitta. Det gick åt ganska mycket tålamod och ganska mycket tejp. Heh.

Suzan: right back at ya!

KAROLINA: Tack så mycket! OCh du kan dricka vin idag istället?

tiggerrr: Mycket bra val! Eget recept eller från jaglagarmat?

Och bra bokköp! Hoppas du också kommer gilla mycket!

tiggerrr sa...

Stal den från jaglagarmat. Planerar att testa mig igenom allt som inte innehåller kyckling (för det tål jag inte). Är inne i en sån period där jag tycker det är buskul att laga mat, men har slut på egna idéer.

Linn sa...

tiggerrr: Är det sant? Nu blev jag helt megaglad. Kanske ska lägga upp lite fler recept då? Utan kyckling.

Du får gärna, no pressure!!, tala om hur rätterna blev om du känner för det.

tiggerrr sa...

Gärna för mig :) Och jag kan kommentera inläggen när jag gjort dem, tänkte jag?
Jag gillar dem för att det inte brukar vara så krångliga saker (skum och sånt :P), men för att man faktiskt får _laga mat_. Jag äter en hel del på personlig tränares inrådan och ha är för all del vettig, men han är ju mycket för att bara ha mat som drivmedel så han är nöjd med t ex en stekt bit kött, grönsaker och olivolja. Jag vill ha något som känns som MAT och inte bara komponenter.

Linn sa...

Det låter som en deal. Jag ska bara komma på mer mat jag kan lägga upp.

Mat som drivmedel är ju ett vettigt sätt att tänka, men det är ju ännu roligare om man tänker på att det ska vara gött också såklart.