tisdag, februari 21

Good girls do swallow

Mycket matfixering här nu. Äta laga läsa om. Förutom min prenumeration på Allt om mat, månadsinköp på random mattidning och de tio olika matlagningsprogrammen jag ser varje vecka så läser jag just nu Äkta vara av Mats-Eric Nilsson om innehåll och ursprung samt Rachael Oakes-Ash bok om ätstörningar och kroppsfixering med den loliga titeln Good girls do swollow. Åh, just det ja! Jag läser han kokodoktorns bok Clean också som handlar om dieten/"livsstilen" med samma namn.

När jag är klar med ovan ska vi diskutera, ni och jag.

2 kommentarer:

tiggerrr sa...

Ser jag fram emot. Själv väntar jag ivrigt på finalen i Top Chef och under tiden ser jag om säsong 1 av Top Chef - Just desserts. Nomnom.

Linn sa...

Åh, matteve - denna gudagåva till mänskligheten.