lördag, februari 11

Vill vara lite mera rysk

Igår: vin och utbrott i soffan till mannen från anus tills mitt sällskap satte på sig hörlurar för att lyssna på nåt trevligt istället. Man ba flåt. Iallafall. Sen somnade jag i soffan och idag hade jag ont i huvet till halvett när jag kom på att jag inte hade druckit kaffe. Botade med stor cappuccino extra shot espresso på centralen. Passade även på att spontanköpa underkläder i väntan på bussen. Vi tar det igen va? Jag. Spontanköpte. Underkläder. All ya ladiez out there vet ju hur svårt och TRÖKIGT det är att underklädeashoppa så att jag hittade två (2) behåar på en provning är ungefär som att USA skulle vakna en dag och sluta vara dumma i huvet. Nu sitter jag på bussen till Finland och försöker att inte vara avis på ryssarna som obviously redan har startat festen. Rakrajraj, fast på ryska. En sitter i fram och en i bak och sen kommunicerar dom genom höga rop. Alla stela svennar sitter och viskgnäller till varandra och rynkar på pannorna, men ingen säger till. Det är loligt tycker jag.

Inga kommentarer: