fredag, februari 3

Freitag

Alltså ÅH! mina föräldrar. Jag har världens bästa och roligaste och faktiskt snyggaste. Förut glömde jag om mamma hade fyllt femtio eller inte (ja) för hon ser så ung ut. Och ja, det är okej om ni blir lika irriterade nu som jag blir när nån annan hävdar att deras föräldrar är bäst. Kan bara tänka mig irritationen när nån säger att deras barn är bäst när man har barn. (stor. STOR.) Mamma stickar en tröja till pappa. Det tog 33 år, men nu ska jag få på honom en stickad tröja. Han vågar inte säga nej nu. Pappa småfnissar till Snatch och jag ligger i en soffa bredvid och leker med telefonen. Måste erkänna att två soffor faktiskt är rätt praktiskt ändå.

2 kommentarer:

Johan sa...

Låter som en extremt trivsam tillställning.

Linn sa...

Mycket faktiskt. Dom är ganska trevligt in general min föräldrar.