söndag, juni 5

Din't mind me, I'm grumpy

Gud vad jag är vresig just nu. Stör mig på typ allt och alla. Hatar tuffa människor, framförallt dom som tror att dom är bättre än andra bara för att dom känner folk. Dessutom kan jag inte blogga längre. Jag har fan aldrig raderat eller tänkt innan och nu gör jag det hela tiden. Jag hade tagit bort mig ur readern om jag var ni.

Och: det är varmt jag kan inte sova jag har ensamhetsångest och jobbångest och hatar att lämna och jag mår illa av alkohol till och med ett glas och jag är obrun.

Fräs.

3 kommentarer:

Maria sa...

Varrå? Vad händer? Och klart vi inte tar bort dig!

Johanna sa...

Klart vi inte tar bort dig! Det där dåliga självförtroende-rycket drabbas man ju av då och då, det är tur att det inte varar forever.

Linn sa...

Maria: Äh, lite vanliga mood swings bara. Inget farligt.

Johanna: Ja, det är väl det.

Och TACK!(!!!!!!) till er bägge!