tisdag, april 26

Den finaste presenten (nej, ingen bebis)

Jag hade stora planer på att gå och köpa en ettårspresent till Andreas idag, men sen kom det jobb (det absolut sista) emellan och så hann jag inte och ja, well, ingen present. Vi pratade om att gå ut och äta, men ingen av oss var egentligen speciellt sugna så istället köpte vi en massa götteplock och åt hemma i soffan. Eller vi köpte inte, Andreas köpte, och på vägen hem hade han gått till butiken som gjorde min bröllopsbukett och köpt en likadan, i den mån det gick i form av blommor in kallare season i år osv. Jag började gråta för att det är så himla bara jag och det vet han. Dock att det kanske trumfades en stund senare när han öppnade posten och resultatet från när han tog bort några leverfläckar för några veckor sen visade ABSOLUT INGA FÖRÄNDRINGAR ELLER KONSTIGHETER. Stor fucking jävla sten från mitt bröst. Om nu bara den här bebin hade kunnat komma ut också så får jag fan en trifekta av lycka den här veckan.

1 kommentar:

Haren sa...

Vilken otroligt fin present. Grattis till er.