fredag, april 22

Förstår att ni dör av nyfikenhet av min händelserika dag

Nä, men jag skärpte mig väl och gick och och sminkade mig och satte på mig min nya hugh hefner-klädsel (strumpbyxor, underklänning som är mest som ett linne just nu och nån form av kaftan) som ändå är en klädsel och sen packade jag ihop allt förpackningsmaterial från igår när vi fick soffan, tvättade två maskiner tvätt och två maskiner disk, pillade lite med blommorna och vattnade dom, städade kylskåpet och packade upp senaste matleveransen, städade under diskhon och målade naglarna. Sen sov jag i en timma. Det gäller ju att inte ta ut sig va.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, en sån dag som jag drömmer och fantiserar om. Typ tänker att jag måste vara "sjuk" en dag för att det ska hända.
Med en 3 1/5 åring är det omöjligt. Är han hemma vadar man i leksaker och harmoni och blompyssel är eoner bort.
Passa på! Nejrå, skoja, vet att det är väl det värsta man kan höra haha./hannamag