fredag, april 8

Sov fyra timmar inatt pga jobbstressy *pigg*

Orkade jobba till klockan tre ungefär och sen gick jag raka vägen till Christoffers blommor och köpte tulpaner och nån asrolig lökpinne och sen gick jag till engelska bokhandeln och köpte tre böcker. En Jeffery Deaver (Solitude Creek), en Rainbow Rowell (Landline) och sen en till som ligger i köket och är svår. Passade även på att handla på vägen hem enligt devisen ALLT SOM ÄR GÖTT och kom hem med vindruvor, blåbär, hallon, körsbärstomater, buffelmozzarella, nån engelsk superlagrad ost, st agür, baguette, gräddfilschips och fläderlemonad. Har redan eftermiddagsätit lite chips och väckt bebin, men resten av kvällen tänker jag spendera i ett soffhörn med diverse delar av ovan inom armlängds avstånd.


2 kommentarer:

Honey sa...

Åh, Rainbow Rowell. Läste just ut Carry on, och Landline ligger i min beställningskorg som ska skickas iväg vilken dag som helst nu.

Linn sa...

Jag har bara läst Fan girl tidigare och ba älskade den så jag har höga förhoppningar!