lördag, april 23

Som vanligt på helgerna så ligger jag fortfarande i sängen, mätt och belåten och med tidningen läst men nu är skillnaden att jsg verkligen vill göra nånting medan Andreas är typ äeh men typ vara hemma? JAG ÄR HEMMA JÄMT JAG BLIR TOKIG JAG MÅSTE UUUUUUUUT. Problem: har noll fantasi på vad ut innebär. Var sugen på att åka till Gustavsberg en sväng, men nu blev vädret kasst. Skulle kanske kunna ta en tur till Zetas handelsträdgård, men vi är borta så mycket på somrarna så det mesta ändå kommer vissna. Å andra sidan ska jag ju vara hemma dag ut och dag in fram tills dess så kanske vore lite gött att göra mys där iallafall? Fotografiska är ett alternativ, men lördag plus dåligt väder kommer bara innebära tusen folk och jag hatar folk. Plus bebin visar absolut no intentions att komma ut. Tror att hen till och med har krupit ännu högre upp i magen för kan knappt sitta utan att få nån form av röv/knä/fot under revbenen.

Inga kommentarer: