måndag, januari 18

Olika falla livets lotter

Min man har klätt sig skitsnygg i kostym och ska strax gå på guldbaggegalan och dricka gratisvin och jag sitter hemma i mjukisdress med huvudvärk och tog precis min första järntablett. Vet ej om jag kommer orka laga mat eller om jag trots en vecka kvar till lön samt kylskåp fullt av mat kommer köra på levererad mat. Har också upplevt nån form av ligamentskramp? Vet inte riktigt vad det är men det gör ont på typ samma sätt som magmusklerna gjorde när jag vred mig för snabbt förut (ej längre ett option pga är valformad) fast liksom mer där mensvärk brukar kännas. Oerhört oskönt är det iallafall. Tycker synd om mig själv och hsr börjat tänka på vad jag ska äta när bebisen är på utsidan. So far tänker jag ostbricka med charkuterier och extra ost.

Inga kommentarer: