onsdag, mars 21

När man älskar folk som finns på internet

Häromdagen slängde jag ju ut en fråga om nån hade säsong 3 av Parenthood lite smått på skämt. Eller det var ju inte på skämt eftersom jag på riktigt var desperat, men jag förväntade mig inte direkt nåt gensvar, men jag trodde faktiskt inte ens i min vildaste fantasi att min brevlåda två dagar senare skulle innehålla säsong tre av Parenthood. Tiggerrr är helt klart en fantastisk person som livet genast borde belöna med något riktigt riktigt fint. Typ en trissvinst eller ett års semester eller så. Igen, tack så hemskt jävla mycket!

3 kommentarer:

Peppe sa...

herregud så fint! människans godhet gör mig helt stum.

tiggerrr sa...

Gött att det gick bra och att de funkade som det skulle! Jag tycker mest det är roligt att man kan hjälpa folk som man aldrig träffat. Det är ju eg. så enkelt liksom.
Min arbetsgivare vill inte gå med på ett års semester (skit också), men jag ska köpa mig en trisslott ikväll :)

Mirijam Geyerhofer sa...

Karma vettu!

mvh,
nöjd MLP-hörlursägarinna