onsdag, mars 21

Att vara bland molnen och djupt begraven samtidigt

Nya jobbet alltså. Jag är väldigt väldigt glad att jag inte fick ett sånt här jobb efter examen. Eller kanske snarare, jag förstår varför man inte ska få ledande position direkt efter skolan eftersom det är väldigt mycket i verkligheten som inte går att översättas till en lärobok. Jallafall. Det är så jävla mycket att göra. Så mycket att göra att jag har fått fria händer att ta in personal och bossa runt tills jag känner att jag har kontroll igen. On the upside: jag får sinnessjukt mycket fin kritik av folk som bestämmer saker. On the downside: jag vet inte ens vilken ände av det här jag ska börja med.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Du är så GRYM!!! Powerwoman liksom.

josefin sa...

heja dig!!

Linn sa...

Men TACK hörrni!!