torsdag, mars 8

Det nya SoA

Parenthood. Så himla bra.

6 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ja! Den hade jag glömt. Fullkomligt skitbra!

/Anna

Cissi sa...

Alltså Parenthood. Min bästa bästa serie! Jag älskar Parenthood!

Anna sa...

Vet inte hur långt serien har kommit i Sverige eller om ni ser den på nätet, men vänta bara till till avsnittet om.... Nej jag kan ju inte säga det och förstöra om ni inte har kommit så långt. Så himla bra.
Min favorit de senaste åren har annars varit "Tell me you love me", "In Treatment" och "Hung".

Jessica sa...

Ja! (Har dock inte sett SoA själv)

Josefine sa...

Gött. Då blir det Parenthood när vi är klara med Damages om två avsnitt.

Linn sa...

Anna1: Har sett spridda avsnitt av första säsongen förut och sen ba näe, jag väntar med att kolla tills jag kan ladda hem hela säsonger och sen liksom har jag glömt av det. Hur jag nu har kunnat göra det. Den är ju så jävla bra!

Cissi: Great minds osv.

Anna2: Alltså jag hade MÖRDAT dig om du hade spoilat. På riktigt.

Jessica: men gör´t!

Josefine: Alltså om ni blir besvikna så dör jag.