onsdag, mars 28

En bra dag

Jobbet går bra hela tiden. Det är massor och det är jobbigt ibland, men det är aproligt och det går framåt. Och så grinade jag till mamma igår så jag ringde förut för att säga att jag är gladare idag och hon var helt skrattig och sen träffade jag Världens Bästa Bokklubb[TM] aka bokcirkus! och jag fick mentala kindstrykningar och magskratta i mig maten. Sen ringde jag Maria och garvade lite till för att well, vi är roliga och jag var on a roll.

En bra dag alltså. Förutom att jag boktipsade på Pocketshop förut och ba Pug är en bra bok, köp den! MEN JAG MENADE FUP. Är mkt sur på mig själv för den missen. Älskar att tipsa personal i bokbutik om böcker, makes me feel superior osv.

4 kommentarer:

Jessica sa...

ja, härligt med boktips från andra sidan också, förutom när kunder tipsar om Hundraåringen...

Linn sa...

Eller typ Camilla Läckberg eller Kepler. Fi fan alltså.

Sofia sa...

Inte svårt att vara överlägsen mig i alla fall. Vet varken vad Pug eller FUP är? Förkortningar eller finns det böcker som heter så, och isåfall varför köper man en bok som heter så? Låter inte så lockande för mig. Men å andra sida, vad vet jag egentligen?

Linn sa...

Haha, det är enbart bokpersonal jag får en speciell känsla av att tipsa så det är lugnt. Boken heter Fup och är skriven av Jim Dodge. Jag tror faktiskt inte att det är en Sofia-bok.