fredag, mars 16

Kära bloggen

Idag är jag bakfull. Det är jag för att jag drack vin igår. Jätte_mycket vin faktiskt. Så mycket vin så jag vaknade klockan halv fem och var tvungen att gå upp och vandra lite i lägenheten. Och jag menar inte att jag kan VANDRA i lägenheten egentligen för jag bor som sagt på 36 kvadrat och jag gissar att sovrummet kanske tar upp iallafall 10 av dom och där vandrade jag inte för där låg nån och sov. Men jag vankade lite fram och tillbaka på övrig yta. Ah, ni fattar. Nu sitter jag mest och suckar över att min mail vägrar krympa trots att jag svarar hela tiden. Kan folk inte fatta att det är fredag liksom? On a good note är att min allra bästa kompis på fyra år ska hänga med mig hela helgen starting om en liten timma. Och hennes mamma såklart. Det sitter inte ett litet barn på ett tåg helt själv om nån nu trodde det. Jallafall. Jag ska leka familj i helgen. Hejdå.

Inga kommentarer: