måndag, mars 19

Har ont i halsen. Är imponerad av alla som har barn och ändå lyckas vara smarta roliga tålmodiga. Hade ett på låns i helgen (som dessutom hade med sin mamma) och jag är helt slut. Jag vill ha tredje säsongen av Parenthood, men jag har laddat ner min kvot för månaden och kan knappt läsa mailen längre. Om nån har Parenthood SE3 och en hårddisk och känner att ja, jag kan skicka det till Linn (mot betalning of course) så kan ni väl hojta? Det är en long shot men jag är rätt desperat här.

6 kommentarer:

tiggerrr sa...

Den är på väg ned as we speak. Jag får återkomma huruvida det blir en lyckad bränning eller inte, men jag ska försöka :)

Linn sa...

Va?! Menar du allvar?! Jag ÄLSKAR dig just nu!

tiggerrr sa...

Jupp. Möjligen är den inte klar förrän imorrn, men som sagt, jag hör av mig!

tiggerrr sa...

Dåså fröken, släng över din adress till tigerkatten[at]gmail.com så fixar jag över ett par skivor. Betalning känns överskattat, vi kan kvitta det mot att du sa att du älskar mig, samt att jag fått en massa göttiga mattips från din blogg, mkay? :)

Doktoranden sa...

Kvot på internet? Vilken horribel tanke! Byta leverantör asap?

Linn sa...

Tiggerrr: du är en ångel ochdu har post.

Doktoranden: trådlöst tänkte jag skriva, men mobilt menar jag. Ska dock växla upp till XL-abonnemang här vad det lider. Då går det både superfort och är limitless.