onsdag, april 1

Love bomb

Jag var lite skakig igår. Alltfinnsredan smsade jag älskar dig raring och jag började gråta på jobbet. Igen. Jag är så glad så glad så glad för mitt skyddsnät. Självklart för min direkta familj och för hur vi klarar det här ihop, men just idag väldigt mycket glad för folk som Alltfinnsredan och mina andra soldater som har slutit upp, burit mig och lyft mig. Klappat mig, gråtit med mig, älskat mig. Jag har inte alls samma öppenhet i kärleken med alla som jag har med hon som smsade igår, men det är det som är det fina i att ha vänner på nåt sätt. Att man får bli älskad på så många olika sätt. Okej, nu kom det lite tårar igen. Det är lite som min syster sa häromdagen när tröstade mig när man väl har släppt fram det så går det inte att stoppa.

Idag ska jag jobba till kanske tre-ish och sen ska jag packa in mig själv och min sjuka kille och våra grejer i bilen och dra till pappa och Lidköping och jag tänker tvångshälsapå alla som har bebisar för jag är i STORT behov av tjocka bebishänder och den där lukten dom har längst upp på huvudet.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Ta en rejäl detour och hälsa på oss också! Man får brotta ner Sigge ganska ordentligt för att få lov att lukta på hans hår, men det kanske det kan vara värt?

Linn sa...

Min plan är att vi ska åka på en skåneroadtrip även denna sommaren och då kan du räkna med att vi kommer! Dock osäker på om bebishår fortfarande luktar gott när bebisen närmar sig två. Hehe. Kan leka med Sigge tills han skrattar istället. Barnskratt är minst lika bra som bebislukt.